Marketingový plán firmy Kafé Maté
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingový plán firmy Kafé Maté |
Autor: |
Trchalíková, Zdenka
|
Vedoucí: |
Vorlová, Růžena
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce je zaměřena na sestavení marketingového plánu, zahrnujícího také časový harmonogram a jeho efektivní využití v praxi. Mezi hlavní úkoly patří analýza současné situace ve firmě a následné navržení nových marketingových aktivit či komunikace. V teoretické části jsou popisovány pojmy jako marketing, marketingové plán, marketingový mix a jiné poznatky týkající se marketingového plánování. Nejrozsáhlejší část je věnována samotnému navržení marketingového plánu, který by byl podle mých úsudků nejvhodnější pro firmu, zabývající se výrobou a distribucí cukrářských výrobků. Stěžejní je praktická část práce, ve které je v úvodu představena společnost, dále pak analyzován její současný stav, ze kterého jsou vyvozeny SWOT a situační analýza a také návrhy na zlepšení situace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16764
|
Datum:
|
2011-04-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
18134
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet