Marketingový plán firmy Kafé Maté

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový plán firmy Kafé Maté

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový plán firmy Kafé Maté
Autor: Trchalíková, Zdenka
Vedoucí: Vorlová, Růžena
Abstrakt: Tato bakalářská práce je zaměřena na sestavení marketingového plánu, zahrnujícího také časový harmonogram a jeho efektivní využití v praxi. Mezi hlavní úkoly patří analýza současné situace ve firmě a následné navržení nových marketingových aktivit či komunikace. V teoretické části jsou popisovány pojmy jako marketing, marketingové plán, marketingový mix a jiné poznatky týkající se marketingového plánování. Nejrozsáhlejší část je věnována samotnému navržení marketingového plánu, který by byl podle mých úsudků nejvhodnější pro firmu, zabývající se výrobou a distribucí cukrářských výrobků. Stěžejní je praktická část práce, ve které je v úvodu představena společnost, dále pak analyzován její současný stav, ze kterého jsou vyvozeny SWOT a situační analýza a také návrhy na zlepšení situace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16764
Datum: 2011-04-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 18134


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
trchalíková_2011_bp.pdf 1.919Mb PDF Zobrazit/otevřít
trchalíková_2011_vp.pdf 768.9Kb PDF Zobrazit/otevřít
trchalíková_2011_op.pdf 763.3Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet