Analýza psychologických apelů využívaných v sociální reklamě zaměřené na děti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza psychologických apelů využívaných v sociální reklamě zaměřené na děti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza psychologických apelů využívaných v sociální reklamě zaměřené na děti
Autor: Kratochvílová, Hana
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: V této práci se zabývám psychologickými apely, které jsou využívané v sociální reklamě zaměřené na děti. V teoretické části jsou zpracovány literární zdroje zabývající se marke-tingovou komunikací, sociální reklamou a psychologickými aspekty reklamy. Praktická část analyzuje televizní spoty s dětskou sociální tématikou a vliv psychologických apelů na veřejnost.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16809
Datum: 2011-05-20
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 22290


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kratochvílová_2011_bp.pdfZablokované 4.148Mb PDF
kratochvílová_2011_vp.doc 70.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kratochvílová_2011_op.zip 26.88Kb Neznámý Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet