Komunikační kampaň na zavedení nového, interaktivního vzdělávacího programu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační kampaň na zavedení nového, interaktivního vzdělávacího programu |
Autor: |
Zástěrová, Tereza
|
Vedoucí: |
Světlík, Jaroslav
|
Abstrakt:
|
Tato práce se rozděluje na dvě části. Na teoretickou ? s využitím odborné literatury popíši a vysvětlím náležitosti komunikačního plánu. Dále na praktickou část, kde posbírané poznatky použiji v praxi. Vytvořím komunikační kampaň pro firmu XY na jejich nový produkt. Ten se týká využití interaktivních médií, jako nový způsob výuky první pomoci. Krom již zmíněného, v bakalářské práci budou také informace o interaktivních médiích a popis firmy XY, i jejich další současné projekty. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16825
|
Datum:
|
2011-04-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
21017
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet