Komunikační kampaň na zavedení nového, interaktivního vzdělávacího programu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační kampaň na zavedení nového, interaktivního vzdělávacího programu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační kampaň na zavedení nového, interaktivního vzdělávacího programu
Autor: Zástěrová, Tereza
Vedoucí: Světlík, Jaroslav
Abstrakt: Tato práce se rozděluje na dvě části. Na teoretickou ? s využitím odborné literatury popíši a vysvětlím náležitosti komunikačního plánu. Dále na praktickou část, kde posbírané poznatky použiji v praxi. Vytvořím komunikační kampaň pro firmu XY na jejich nový produkt. Ten se týká využití interaktivních médií, jako nový způsob výuky první pomoci. Krom již zmíněného, v bakalářské práci budou také informace o interaktivních médiích a popis firmy XY, i jejich další současné projekty.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16825
Datum: 2011-04-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 21017


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
zástěrová_2011_bp.pdf 3.778Mb PDF Zobrazit/otevřít
zástěrová_2011_vp.pdf 761.9Kb PDF Zobrazit/otevřít
zástěrová_2011_op.pdf 1.089Mb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet