Projekt budování značky Primasoft
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt budování značky Primasoft |
Autor: |
Mlčáková, Pavla
|
Vedoucí: |
Švarcová, Jena
|
Abstrakt:
|
Vytvořit značku a pod její záštitou úspěšně uvést výrobky na trh, zvláště pokud se jedná o trh B2B, není snadná záležitost. Diplomová práce se zabývá problematikou budování značky Primasoft ve firmě zabývající se velkoobchodní činností v oblasti papírenských hygienických produktů. Cílem práce je zmapovat teoretické poznatky z oblasti budování značky, pomocí marketingového výzkumu zjistit povědomí o značce Primasoft a provést analýzu nákupního chování odběratelů firmy. Následně je vypracován projekt, jehož podstatou je rozšíření značky na obalový materiál na dva konkrétní druhy výrobků. V jeho souvislosti byla vytvořena i nákladová, časová a riziková analýza. V závěru práce jsou vyslovena doporučení pro firmu do budoucna. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16846
|
Datum:
|
2011-05-02 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
21229
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet