Projekt budování značky Primasoft

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt budování značky Primasoft

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt budování značky Primasoft
Autor: Mlčáková, Pavla
Vedoucí: Švarcová, Jena
Abstrakt: Vytvořit značku a pod její záštitou úspěšně uvést výrobky na trh, zvláště pokud se jedná o trh B2B, není snadná záležitost. Diplomová práce se zabývá problematikou budování značky Primasoft ve firmě zabývající se velkoobchodní činností v oblasti papírenských hygienických produktů. Cílem práce je zmapovat teoretické poznatky z oblasti budování značky, pomocí marketingového výzkumu zjistit povědomí o značce Primasoft a provést analýzu nákupního chování odběratelů firmy. Následně je vypracován projekt, jehož podstatou je rozšíření značky na obalový materiál na dva konkrétní druhy výrobků. V jeho souvislosti byla vytvořena i nákladová, časová a riziková analýza. V závěru práce jsou vyslovena doporučení pro firmu do budoucna.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16846
Datum: 2011-05-02
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 21229


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
mlčáková_2011_dp.pdfZablokované 2.629Mb PDF
mlčáková_2011_vp.doc 72.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
mlčáková_2011_op.doc 71Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet