Marketingová komunikace produktu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace produktu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace produktu
Autor: Krhánek, Jiří
Vedoucí: Sadílek, Miroslav
Abstrakt: Podstatou mojí bakalářské práce je spolupráce na rozhodnutí, zda firma Vitar s.r.o. má začít distribuovat potravinové suplementy italské firmy Enervit S.p.A. v České a Slovenské Republice. Jedná se o doplňky pro vytrvalostní sportovce (přípravky pro rychlé dodání energie, regenerační přípravky ) a pro fitness a kulturistiku (proteinové doplňky a tyčinky). Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou zpracovány poznatky, které se týkají marketingu obecně, marketingové komunikace (marketingový a komunikační mix) a výzkumu, komunikace se zákazníkem V praktické části je představena činnost a sortiment obou firem. Dále je prováděna analýza konkurence, srovnávací analýzy cen v různých státech Evropy a návrhy na řešení marketingové komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16849
Datum: 2011-04-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 21245


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
krhánek_2011_bp.pdf 1.480Mb PDF Zobrazit/otevřít
krhánek_2011_vp.pdf 635.0Kb PDF Zobrazit/otevřít
krhánek_2011_op.pdf 886.2Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet