Možnosti reklamy v prostoru sociálních sítí

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Možnosti reklamy v prostoru sociálních sítí

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Možnosti reklamy v prostoru sociálních sítí
Autor: Vacková, Julie
Vedoucí: Štarchoň, Peter
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá on-line sociálními sítěmi a možností marketingových strategií v jejich platformě. Věnuje se oblasti sociálních médií a sociálních sítí a velmi specifické komunikaci v tomto prostředí. Nejprve přibližuji masovou komunikaci, nová média a sociální weby a v jejich kontextu ukazuje různé směry plánování komunikační strategie. V analytické části se pak detailně zabývá možností reklamy v prostoru internetu a sociálních sítích a jejich omezení. V neposlední řadě pak zkoumá neobvyklé možnosti marketingového využití tohoto prostoru a přiřazuje jejich potenciál různým cílům a záměrům marketingových aktivit. Hypotézy, týkající se doporučení a využití těchto nevšedních směrů a možností jsou pak v závěru konfrontovány s kvalitativním výzkumem mezi předními odborníky na téma sociálních sítí. V závěru práce se nachází konkrétní doporučení komunikační strategie na sociálních sítí týkající se francouzské kosmetické značky L'Occitane.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16904
Datum: 2011-09-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 18588


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vacková_2011_dp.pdf 1.621Mb PDF Zobrazit/otevřít
vacková_2011_vp.doc 123.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vacková_2011_op.doc 125.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet