Proměny rozhlasového trhu v ČR
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Proměny rozhlasového trhu v ČR |
Autor: |
Koziel, Radim
|
Vedoucí: |
Navrátilová, Svatava
|
Abstrakt:
|
Předkládaná práce se ve formě přehledové studie zabývá proměnami rozhlasového trhu v ČR od jejího počátku v roce 1923 až po současnost. V teoretické části práce je zpracován přehled historie rozhlasového trhu před rokem 1989 formou přehledové studie, doplněn o chronologii vývoje legislativy již od předrevoluční doby. Práce je pokusem ukázat, jak složitý byl proces vývoje rozhlasového trhu, jaká úskalí samotný vývoj postihla. Čerpá jednak z druhotných zdrojů, jako jsou specializované internetové zdroje, využívá dále knižních publikací, kde se podobná tématika již objevuje, přestože řada jejich autorů uvádí, že pro komplexnost celého tématu je ještě zapotřebí dalších analýz historických materiálů. V praktické části je zpracován v kontextu s tehdejšími událostmi chronologicky počátek fungování duálního modelu rozhlasového vysílání od r. 1989. Autor zde zapracoval jednak řadu vlastních zkušeností a znalostí rozhlasového prostředí, jednak taky čerpal z rozhovorů a emailové korespondence s několika zkušenějšími odborníky pro tuto oblast soukromého podnikání v ČR. Pro další komplexnost je potom práce doplněna o řadu historických zají-mavostí a praktických atributů, například o reflexi událostí, které porevoluční rozhlasový trh ovlivnily. Nechybí reflexe zákonných norem a srovnání některých z nich s praktickými příklady skutečného dění na rozhlasové scéně po roce 1989. Autor se také snaží se kriticky poukázat na skutečnosti legislativních nedostatků vysílacího zákona optikou vidění samot-ných provozovatelů, zatímco regulační orgán vidí celou problematiku zcela v jiném světle a možnosti dialogu byly velmi omezené. V projektové části práce na praktickém příkladu projektu rozhlasové stanice pro mladé demonstruje, jaká fakta a informace musí obsahovat životaschopný projekt v současné době. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17091
|
Datum:
|
2011-05-13 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
18693
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet