Marketingová strategie hotelu Panorama
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová strategie hotelu Panorama |
Autor: |
Prokešová, Růžena
|
Vedoucí: |
Horák, Jiří
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je na základě provedených analýz, teoretických i praktických znalostí, navrhnout marketingovou strategii hotelu Panorama s výhledem do roku 2010 tak, aby hotel obstál v konkurenčním prostředí. Teoretická část je přehledem názorů domácích i zahraničních autorů k dané problematice. Odráží se zde i náš postoj k řešenému tématu. Druhá část diplomové práce zahrnuje situační analýzu, včetně analýzy konkurenčních hotelů, vyhodnocení potřeb a požadavků hostů a seznamuje nás s výsledky hotelových dotazníků. Důležitou součástí je SWOT analýza (strengts, weaknesses, opportunities, threats) a komparativní analýza s konkurenčními hotely. Analyzována je i současná marketingová strategie hotelu a marketingový mix. Návrhová část diplomové práce je výsledkem našeho zjištění, na jehož základě jsme definovali poslání hotelu a návrh marketingové strategie, výběr trhu, nového cílového segmentu, stanovení strategických cílů, aktivizace marketingového mixu a návrh konkrétních opatření. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1709
|
Datum:
|
2006-05-12 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2011
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
3977
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet