Marketingová strategie hotelu Panorama

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová strategie hotelu Panorama

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová strategie hotelu Panorama
Autor: Prokešová, Růžena
Vedoucí: Horák, Jiří
Abstrakt: Cílem diplomové práce je na základě provedených analýz, teoretických i praktických znalostí, navrhnout marketingovou strategii hotelu Panorama s výhledem do roku 2010 tak, aby hotel obstál v konkurenčním prostředí. Teoretická část je přehledem názorů domácích i zahraničních autorů k dané problematice. Odráží se zde i náš postoj k řešenému tématu. Druhá část diplomové práce zahrnuje situační analýzu, včetně analýzy konkurenčních hotelů, vyhodnocení potřeb a požadavků hostů a seznamuje nás s výsledky hotelových dotazníků. Důležitou součástí je SWOT analýza (strengts, weaknesses, opportunities, threats) a komparativní analýza s konkurenčními hotely. Analyzována je i současná marketingová strategie hotelu a marketingový mix. Návrhová část diplomové práce je výsledkem našeho zjištění, na jehož základě jsme definovali poslání hotelu a návrh marketingové strategie, výběr trhu, nového cílového segmentu, stanovení strategických cílů, aktivizace marketingového mixu a návrh konkrétních opatření.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1709
Datum: 2006-05-12
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2011
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 3977


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
prokešová_2006_dp.pdfZablokované 1.964Mb PDF
prokešová_2006_vp.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
prokešová_2006_op.doc 52Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet