Význam marketingové komunikace FMK zaměřené na komerční sféru spolupráce s praxí

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Význam marketingové komunikace FMK zaměřené na komerční sféru spolupráce s praxí

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Význam marketingové komunikace FMK zaměřené na komerční sféru spolupráce s praxí
Autor: Hrubá, Věra
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Cílem diplomové práce je zmapovat oblast komunikace a spolupráce akademické a ko-merční sféry a prozkoumat aspekty jejich vzájemné spolupráce. Teoretická část práce má za úkol prozkoumat ty oblasti problematiky vysokých škol, které s tématem spolupráce akademické a komerční sféry přímo souvisí nebo ji ovlivňují. Praktická část má si klade za cíl analýzu zjištěných skutečností, zároveň bude zkoumat postoj studentů fakulty k této problematice. Závěry zkoumání budou aplikovány na navržení možného řešení spolupráce s praxí pro Fakultu multimediálních komunikací UTB ve Zlíně.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17151
Datum: 2011-09-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 22903


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hrubá_2011_dp.pdf 1.864Mb PDF Zobrazit/otevřít
hrubá_2011_vp.doc 127Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
hrubá_2011_op.doc 124.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet