Specifika komunikace se zákazníky sociálních a neziskových služeb
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Specifika komunikace se zákazníky sociálních a neziskových služeb |
Autor: |
Martincová, Anna
|
Vedoucí: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce na téma Specifika komunikace se zákazníky sociálních a neziskových služeb je tvořena třemi částmi ? teoretickou, praktickou a projektovou. Teoretická část je zaměřena na neziskovou sféru a prostředí sociálních služeb, které jsou pro ni typické. Také věnuje pozornost komunikaci, zákazníkům a pracovníkům sociálních služeb v neziskové organizaci a přitom se snaží hledat specifika v komunikaci mezi nimi. Praktická část je průzkumnou sondou, zaměřující se na specifika komunikace se zákazníky Charity Svaté rodiny Luhačovice, jako tradičního poskytovatele sociálních služeb v lázeňském městě Luhačovice. Projektová část navazuje na praktickou a zabývá se konkrétním projektem, který je návrhem vhodné komunikační kampaně pro Charitu Svaté rodiny Luhačovice. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17178
|
Datum:
|
2011-04-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Řízení netržních a sociálních služeb |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
18490
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet