Projekt inovace image firmy OLMAN spol. s r. o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt inovace image firmy OLMAN spol. s r. o. |
Autor: |
Olejárová, Ivana
|
Vedoucí: |
Kacr, Josef
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá projektem inovace image firmy OLMAN spol. s r.o. Teoretická část na základě odborné literatury popisuje jednotlivé oblasti firemní identity a jejich vliv na utváření image. V praktické části je analyzován a vyhodnocen současný stav firemní identity a popsán skutečný image tak, jak ho vidí a vnímají zákazníci firmy. Odhalená slabá místa byla východiskem pro zpracování projektu inovace image zejména v oblasti firemní-ho designu, interní komunikace, firemní kultury a společenské odpovědnosti firmy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17189
|
Datum:
|
2011-05-02 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
21280
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet