Product placement v české audiovizuální tvorbě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Product placement v české audiovizuální tvorbě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Product placement v české audiovizuální tvorbě
Autor: Kafková, Jaroslava
Vedoucí: Hudský, Aleš
Abstrakt: Diplomová práce Product placement v české audiovizuální tvorbě definuje pojem product placement a klade jej do souvislostí s audiovizuální tvorbou. Práce pojímá tři hlediska pro-duct placementu ? audiovizuální, marketingové a divácké. V teoretické části jsou stanove-ny hypotézy, které jsou rozhodující při studiu tématu. Teoretická část práce také obsahuje potřebný odborný základ, na němž je postavena část praktická, konkr. analýza product pla-cementu ve filmu Rafťáci. Projektová část je postavena na původním dotazníkovém šetření, které zkoumá divácký postoj a vliv product placementu na nákupní chování spotřebitelů. V závěru práce jsou vyslovena doporučení pro další vývoj.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17212
Datum: 2011-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 18392


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kafková_2011_dp.pdf 2.462Mb PDF Zobrazit/otevřít
kafková_2011_vp.doc 126.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kafková_2011_op.doc 126Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet