Služby poskytované zákazníkům, jejich měření a vyhodnocování účinnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Služby poskytované zákazníkům, jejich měření a vyhodnocování účinnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Služby poskytované zákazníkům, jejich měření a vyhodnocování účinnosti
Autor: Mališ, David
Vedoucí: Málek, Zdeněk
Abstrakt: Hlavním cílem bakalářské práce s názvem "Služby poskytované zákazníkům, měření a hodnocení efektivnosti" je analyzovat a vyhodnotit aktuální stav zákaznického servisu a předložit návrh na zvýšení kvality poskytovaných služeb. Teoretická část popisuje základní dělení zákaznického servisu a měřící metody. Praktická část je zaměřena na analýzu a zákaznického servisu Auto Pytela, s.r.o. Vyškov.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17248
Datum: 2011-08-19
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav logistiky
Studijní obor: Logistika a management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 20494


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
mališ_2011_bp.pdf 2.023Mb PDF Zobrazit/otevřít
mališ_2011_vp.pdf 49.46Kb PDF Zobrazit/otevřít
mališ_2011_op.pdf 51.00Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet