Služby poskytované zákazníkům, jejich měření a vyhodnocování účinnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Služby poskytované zákazníkům, jejich měření a vyhodnocování účinnosti |
Autor: |
Mališ, David
|
Vedoucí: |
Málek, Zdeněk
|
Abstrakt:
|
Hlavním cílem bakalářské práce s názvem "Služby poskytované zákazníkům, měření a hodnocení efektivnosti" je analyzovat a vyhodnotit aktuální stav zákaznického servisu a předložit návrh na zvýšení kvality poskytovaných služeb. Teoretická část popisuje základní dělení zákaznického servisu a měřící metody. Praktická část je zaměřena na analýzu a zákaznického servisu Auto Pytela, s.r.o. Vyškov. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17248
|
Datum:
|
2011-08-19 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav logistiky |
Studijní obor:
|
Logistika a management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
20494
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet