CRM project to improve the customer satisfaction in the company Semiconductor
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
CRM project to improve the customer satisfaction in the company Semiconductor |
Autor: |
Butok, Olena
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je navrhnout zlepšení soucasného procesu zjištování spokojenosti zákazníku pomocí dotazníku ve firme Semiconductor. Ke zlepšení situace pomuže vlastní CRM projekt, a v jeho rámci vytvorení nového komplexního webového dotazníku, a tím také zvýšení spokojenosti, konkurencní výhody a loajality zákazníku. Diplomová práce je rozdelena na cást teoretickou a praktickou. Teoretická cást je venována rozboru literárních pramenu, týkajících se problematiky CRM, spokojenosti zákazníku a dotazníkum spokojenosti. Praktická cást je rozdelena na analytickou a projektovou cást. Analytická cást predstavuje spolecnost Semiconductor a hodnotí soucasný stav zákaznického servisu a existujících dotazníku, merících spokojenost zákazníku, a podmínky pro zavedení nového dotazníku. Projektová cást je zamerena na vypracování komplexního dotazníku spokojenosti, vycísluje náklady a analyzuje rizika, která ohrožují projekt. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17262
|
Datum:
|
2011-05-02 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
21393
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet