Emoční inteligence dětí, její význam a rozvoj u dětí přeškolního věku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Emoční inteligence dětí, její význam a rozvoj u dětí přeškolního věku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Emoční inteligence dětí, její význam a rozvoj u dětí přeškolního věku
Autor: Tihelková, Adéla
Vedoucí: Novotná, Jarmila
Abstrakt: Tato práce je zaměřená na emoční inteligenci dětí předškolního věku, její význam a rozvoj. Obsahuje vymezení pojmu emoční inteligence dětí a jejich emočních kompetencí v předškol-ním věku. Důležitým bodem mé práce je pak nástin způsobů, strategií a metod, jimiž se dá emoční inteligence u dětí rozvíjet. V praktické části pak realizuji ex post facto výzkum roz-voje emoční inteligence za pomocí sestaveného programu v MŠ. Cílem mé práce je dokázat, že je možné vybranými metodami rozvíjet a stimulovat emoční inteligenci dětí v předškol-ním věku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17271
Datum: 2011-05-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 19833


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
tihelková_2011_bp.pdf 5.621Mb PDF Zobrazit/otevřít
tihelková_2011_vp.zip 168.1Kb Neznámý Zobrazit/otevřít
tihelková_2011_op.doc 48.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet