Emoční inteligence dětí, její význam a rozvoj u dětí přeškolního věku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Emoční inteligence dětí, její význam a rozvoj u dětí přeškolního věku |
Autor: |
Tihelková, Adéla
|
Vedoucí: |
Novotná, Jarmila
|
Abstrakt:
|
Tato práce je zaměřená na emoční inteligenci dětí předškolního věku, její význam a rozvoj. Obsahuje vymezení pojmu emoční inteligence dětí a jejich emočních kompetencí v předškol-ním věku. Důležitým bodem mé práce je pak nástin způsobů, strategií a metod, jimiž se dá emoční inteligence u dětí rozvíjet. V praktické části pak realizuji ex post facto výzkum roz-voje emoční inteligence za pomocí sestaveného programu v MŠ. Cílem mé práce je dokázat, že je možné vybranými metodami rozvíjet a stimulovat emoční inteligenci dětí v předškol-ním věku. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17271
|
Datum:
|
2011-05-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
19833
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet