Marketingové komunikace Městského divadla Zlín
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingové komunikace Městského divadla Zlín |
Autor: |
Stojarová, Věra
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu divadla. Nejprve se věnuji základ-ním teoretickým poznatkům problémové oblasti ? marketingu divadla a jeho marketingo-vému mixu. Dále popisuji základní charakteristiky vybraného divadla (Městské divadlo Zlín). Na základě získaných informací je sestaven kompletní marketingový mix organizace. Poté jsou na danou organizaci aplikovány vybrané výzkumné a analytické nástroje ( dotaz-níkové šetření, hloubkové rozhovory) a na jejich základě formulovány vlastní návrhy na změnu současného marketingového mixu Městského divadla Zlín. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17303
|
Datum:
|
2011-04-20 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
18607
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet