Vysokoškoláci jako spotřebitelé místní kultury

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vysokoškoláci jako spotřebitelé místní kultury

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vysokoškoláci jako spotřebitelé místní kultury
Autor: Diehlová, Terezie
Vedoucí: Šramová, Blandína
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá postojem a vnímáním významné a tradiční kulturní akce ZLÍN FILM FESTIVAL cílovou skupinou vysokoškolských studentů jako potenciálních spotřebitelů události. Definuje kulturu a kulturní marketing. Upozorňuje na význam cílené-ho marketingu. Identifikuje marketingové komunikace využívané při propagaci místní kul-tury. Upozorňuje na mezery v komunikaci ze strany organizátorů ZLÍN FILM FESTIVALU s potenciálními návštěvníky z řad vysokoškolských studentů. Řeší možné zefektivnění propagace a komunikace k této cílové skupině.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17353
Datum: 2011-04-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 18372


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
diehlová_2011_dp.pdf 2.114Mb PDF Zobrazit/otevřít
diehlová_2011_vp.doc 128.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
diehlová_2011_op.doc 123.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet