Vysokoškoláci jako spotřebitelé místní kultury
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vysokoškoláci jako spotřebitelé místní kultury |
Autor: |
Diehlová, Terezie
|
Vedoucí: |
Šramová, Blandína
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá postojem a vnímáním významné a tradiční kulturní akce ZLÍN FILM FESTIVAL cílovou skupinou vysokoškolských studentů jako potenciálních spotřebitelů události. Definuje kulturu a kulturní marketing. Upozorňuje na význam cílené-ho marketingu. Identifikuje marketingové komunikace využívané při propagaci místní kul-tury. Upozorňuje na mezery v komunikaci ze strany organizátorů ZLÍN FILM FESTIVALU s potenciálními návštěvníky z řad vysokoškolských studentů. Řeší možné zefektivnění propagace a komunikace k této cílové skupině. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17353
|
Datum:
|
2011-04-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
18372
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet