Obnovení značky sušeného mléka v potravinářském průmyslu Sri Lanky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Obnovení značky sušeného mléka v potravinářském průmyslu Sri Lanky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Obnovení značky sušeného mléka v potravinářském průmyslu Sri Lanky
Autor: K. P. Don Manuelge Dona Sri Jayawradena,
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Postavení značky, stejně jako osobnost značky, představuje klíčovou roli v budování preferencí pro značku. Společenské stimuly mají stejně velkou důležitost jako zvyšování zaměření značky a měly by posilovat komunikaci a významnost značky směrem k zákazníkovi. Růst značky je rovněž posilován nesčetnými představami, přesvědčeními a postoji zákazníka ke značce, stejně jako vnímáním. Sušené plnotučné mléko Nespray je značka, která na trhu ve Srí Lance existuje již několik desetiletí a snaží se dosáhnout postavení lídra na trhu v kategorii sušených plnotučných mlék. Nová identita značky sušeného plnotučného mléka Nespray je budována nově, pomocí odpovídajícího umísťování značky, pomocí komunikace s využitím a podporou osobnosti značky a navozováním sociálních stimulů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17423
Datum: 2011-05-02
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 22657


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
k. p. don manue ... ri jayawradena_2011_dp.pdfZablokované 1.782Mb PDF
k. p. don manue ... ri jayawradena_2011_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
k. p. don manue ... ri jayawradena_2011_op.pdf 140.0Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet