Vizualizační 3D grafický engine

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vizualizační 3D grafický engine

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vizualizační 3D grafický engine
Autor: Štalmach, Jan
Vedoucí: Pokorný, Pavel
Abstrakt: Tato práce se zabývá principy a C++ implementací 3D grafického enginu v OpenGL. Engine je naprogramován jako multiplatformní aplikace pro interaktivní zobrazování a vizualizaci trojrozměrných dat. Základem reprezentace scény je hierarchická datová grafová struktura Oktalový strom s pohledovým ořezáváním. Technika stínových objemů umožňuje zobrazovat dynamické stíny. Programovací jazyk The OpenGL shading language dovoluje využívat moderní programovatelné vertex a fragment shadery.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1742
Datum: 2006-05-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav aplikované informatiky
Studijní obor: Informační technologie
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 3421


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
štalmach_2006_dp.pdf 10.88Mb PDF Zobrazit/otevřít
štalmach_2006_vp.doc 39.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
štalmach_2006_op.doc 39.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet