Vizualizační 3D grafický engine
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vizualizační 3D grafický engine |
Autor: |
Štalmach, Jan
|
Vedoucí: |
Pokorný, Pavel
|
Abstrakt:
|
Tato práce se zabývá principy a C++ implementací 3D grafického enginu v OpenGL. Engine je naprogramován jako multiplatformní aplikace pro interaktivní zobrazování a vizualizaci trojrozměrných dat. Základem reprezentace scény je hierarchická datová grafová struktura Oktalový strom s pohledovým ořezáváním. Technika stínových objemů umožňuje zobrazovat dynamické stíny. Programovací jazyk The OpenGL shading language dovoluje využívat moderní programovatelné vertex a fragment shadery. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1742
|
Datum:
|
2006-05-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav aplikované informatiky |
Studijní obor:
|
Informační technologie |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
3421
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet