Zdokonalení marketingového mixu služeb výrobního družstva OBZOR
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Zdokonalení marketingového mixu služeb výrobního družstva OBZOR |
Autor: |
Mosnák, Milan
|
Vedoucí: |
Mišurec, Zdeněk
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je analýza marketingového mixu služeb ve výrobním družstvu Obzor, které se zabývá výrobou vačkových spínačů, domovních vypínačů, zdravotnického sortimentu, bezdrátových ovladačů a kooperací. Práce je rozdělena na dvě části. Na část teoretickou a praktickou. Teoretická část poskytuje obraz o marketingovém mixu služeb. V praktické části je představeno výrobní družstvo OBZOR a jejich marketingový mix služeb. V posledním bodu praktické části je zahrnuto vyhodnocení a na základě výsledků analýz proveden návrh na zdokonalení marketingového mixu služeb. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17536
|
Datum:
|
2011-08-19 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
23172
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet