Marketingový plán Slováckých strojíren, a.s. v oboru exportu nůžkových plošin do EU
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingový plán Slováckých strojíren, a.s. v oboru exportu nůžkových plošin do EU |
Autor: |
Berková, Marie
|
Vedoucí: |
Lux, František
|
Abstrakt:
|
Obsahem bakalářské práce je marketingový plán, který je nezbytnou součástí efektivního řízení každé společnosti. Práce je rozdělena do dvou částí. První část tvoří teoretické poznatky týkající se marketingového plánování, evropského marketingového prostředí a B2B marketingu z dostupných literárních zdrojů. Dále následuje analytická část, kde je zpracováno a zhodnoceno současné marketingové plánování společnosti a sestaven marketingový plán pro další období. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17541
|
Datum:
|
2011-04-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
20950
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet