Marketingový plán Slováckých strojíren, a.s. v oboru exportu nůžkových plošin do EU

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový plán Slováckých strojíren, a.s. v oboru exportu nůžkových plošin do EU

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový plán Slováckých strojíren, a.s. v oboru exportu nůžkových plošin do EU
Autor: Berková, Marie
Vedoucí: Lux, František
Abstrakt: Obsahem bakalářské práce je marketingový plán, který je nezbytnou součástí efektivního řízení každé společnosti. Práce je rozdělena do dvou částí. První část tvoří teoretické poznatky týkající se marketingového plánování, evropského marketingového prostředí a B2B marketingu z dostupných literárních zdrojů. Dále následuje analytická část, kde je zpracováno a zhodnoceno současné marketingové plánování společnosti a sestaven marketingový plán pro další období.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17541
Datum: 2011-04-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 20950


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
berková_2011_bp.pdf 1.980Mb PDF Zobrazit/otevřít
berková_2011_vp.pdf 825.3Kb PDF Zobrazit/otevřít
berková_2011_op.pdf 757.6Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet