Projekt marketingové strategie pro firmu poskytující služby v oblasti stravování

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové strategie pro firmu poskytující služby v oblasti stravování

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové strategie pro firmu poskytující služby v oblasti stravování
Autor: Skalková, Zdeňka
Vedoucí: Hajná, Radka
Abstrakt: Tématem mé diplomové práce je projekt marketingové strategie ve firmě poskytující služby v oblasti stravování. Cílem práce je zpracování strategického záměru vyplývajícího z vize této firmy. Nalezení slabých míst, která ovlivňují, proč interní zákazníci firmy nevyužívají těchto služeb a využití příležitostí, které by pomocí zacílení na malé firmy a seniory tohoto mikroregionu mohlo zlepšit její ekonomiku. V teoretické části jsou objasněny základní pojmy z oblasti stravování, marketingu služeb a marketingové strategie. Analytická část obsahuje analýzu současného stavu marketingové-ho řízení ve firmě poskytující služby v oblasti stravování využitím externích a interních analýz. Projektová část zahrnuje doporučení k odstranění nedostatků vyplývající z prove-dených analýz, realizací zacílením na nové segmenty zákazníků a odstranění nedostatků vyplývající z průzkumu mezi interními zaměstnanci. V závěru jsou zhodnoceny přínosy a rizika daného projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17545
Datum: 2011-05-02
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 21940


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
skalková_2011_dp.pdfZablokované 1.836Mb PDF
skalková_2011_vp.pdf 868.1Kb PDF Zobrazit/otevřít
skalková_2011_op.doc 73.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet