Marketingové komunikace kin na malém a středním městě - Kino Metro 70 Prostějov
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingové komunikace kin na malém a středním městě - Kino Metro 70 Prostějov |
Autor: |
Vymazalová, Hana
|
Vedoucí: |
Štarchoň, Peter
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce ?Marketingové komunikace kina Metra 70 Prostějov? pojednává o současném stavu kina Metra 70 Prostějov a jeho budoucím vývoji. Autor se snaží zjistit, jaké jsou důvody nízké návštěvnosti kina Metra 70, zabývá se současnou propagací kina a jejich možných nedostatků. Na základě analýzy se snažím navrhnout novou propagaci a aktivity, které by mohly zvýšit povědomí o kině a jeho návštěvnost. V teoretické části se autor zabývá integrovanou komunikací, komunikačním mixem, vztahy se zákazníky. Dále je také popsána samotná digitalizace kina. V praktické části se snaží zaměřit na historii kina a na analýzu jeho současného stavu. Důraz je kladen na rozbor návštěvnosti a celkovou propagaci kina. Autor se dále zaměřuje na konkurenci kina Metra 70. Součástí praktické části je dotazník vyplněný návštěvníky kina Metra 70. Projektová část je zaměřena na návrh aktivit, kterými kino Metro 70 může vyřešit klesající návštěvnost a může také zvýšit povědomí o kině jako takovém. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17550
|
Datum:
|
2011-09-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
22905
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet