Propagace a marketing Východočeského divadla Pardubice ve vztahu ke studentům vysokých škol, jakožto cílové skupině
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Propagace a marketing Východočeského divadla Pardubice ve vztahu ke studentům vysokých škol, jakožto cílové skupině |
Autor: |
Rumpík, Dominik
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Ve své diplomové práci s názvem: "Propagace a marketing Východočeského divadla Pardubice ve vztahu ke studentům vysokých škol, jakožto cílové skupině" bych se rád zaměřil právě na oslovování zmiňované cílové skupiny. Pokusím se zde nastínit způsob, jakým zmiňovaná propagace a marketing probíhá, a na základě vyhodnocení výzkumu i navrhnout variantu na budoucí sezony. Východočeské divadlo Pardubice jsem si vybral, protože zde již zhruba šest let působím jako referent obchodního oddělení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17553
|
Datum:
|
2011-09-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
18600
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet