Propagace a marketing Východočeského divadla Pardubice ve vztahu ke studentům vysokých škol, jakožto cílové skupině

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Propagace a marketing Východočeského divadla Pardubice ve vztahu ke studentům vysokých škol, jakožto cílové skupině

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Propagace a marketing Východočeského divadla Pardubice ve vztahu ke studentům vysokých škol, jakožto cílové skupině
Autor: Rumpík, Dominik
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Ve své diplomové práci s názvem: "Propagace a marketing Východočeského divadla Pardubice ve vztahu ke studentům vysokých škol, jakožto cílové skupině" bych se rád zaměřil právě na oslovování zmiňované cílové skupiny. Pokusím se zde nastínit způsob, jakým zmiňovaná propagace a marketing probíhá, a na základě vyhodnocení výzkumu i navrhnout variantu na budoucí sezony. Východočeské divadlo Pardubice jsem si vybral, protože zde již zhruba šest let působím jako referent obchodního oddělení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17553
Datum: 2011-09-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 18600


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
rumpík_2011_dp.pdf 4.001Mb PDF Zobrazit/otevřít
rumpík_2011_vp.doc 119.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
rumpík_2011_op.doc 124Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet