Projekt využití marketingových nástrojů pro zvýšení prodejnosti džusů firmy LINEA NIVNICE, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt využití marketingových nástrojů pro zvýšení prodejnosti džusů firmy LINEA NIVNICE, a.s. |
Autor: |
Baumrukr, Milan
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je provedení analýzy marketingových nástrojů firmy z teoretického hlediska a následně pak v prostředí konkrétní firmy. První část diplomové práce se zabývá zpracováním teoretických poznatků o jednotlivých složkách marketingového mixu firmy (tj. produkt, cena, distribuce a marketingová komunikace) na základě odborné literatury. Druhá část práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu již konkrétního výrobku kon-krétní firmy včetně návrhů na zlepšení prodeje výrobku, které by měly přispět k celkovému zlepšení pozice firmy na trhu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1756
|
Datum:
|
2006-05-12 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2036
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
3767
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet