Projekt využití marketingových nástrojů pro zvýšení prodejnosti džusů firmy LINEA NIVNICE, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt využití marketingových nástrojů pro zvýšení prodejnosti džusů firmy LINEA NIVNICE, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt využití marketingových nástrojů pro zvýšení prodejnosti džusů firmy LINEA NIVNICE, a.s.
Autor: Baumrukr, Milan
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Cílem diplomové práce je provedení analýzy marketingových nástrojů firmy z teoretického hlediska a následně pak v prostředí konkrétní firmy. První část diplomové práce se zabývá zpracováním teoretických poznatků o jednotlivých složkách marketingového mixu firmy (tj. produkt, cena, distribuce a marketingová komunikace) na základě odborné literatury. Druhá část práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu již konkrétního výrobku kon-krétní firmy včetně návrhů na zlepšení prodeje výrobku, které by měly přispět k celkovému zlepšení pozice firmy na trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1756
Datum: 2006-05-12
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2036
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 3767


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
baumrukr_2006_dp.pdfZablokované 1.019Mb PDF Zobrazit/otevřít
baumrukr_2006_vp.doc 39Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
baumrukr_2006_op.doc 38.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet