Design motoshopu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Design motoshopu |
Autor: |
Fojtík, Jan
|
Vedoucí: |
Škarka, Pavel
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá komplexním řešením interiéru a exteriéru obchodu Motokšeft Brno, který se specializuje na prodej doplňků a příslušenství pro motorkáře. Teoretická část je věnována marketingu, psychologii prodeje a významu reklamy. Důraz je kladen také na správné rozmístění sortimentu a zařízení prodejny v daném prostoru. Analytická část vychází z konzultací s majiteli prodejny, výsledkem kterých byla specifikace nedostatků, kdy nejsou splněny požadavky na funkčnost, vizuální prezentaci a reklamu firmy. Závěr projektové části práce se zabývá technickým řešením, zvolenými materiály a výslednou vizualizací interiéru včetně vybavení prodejny. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17573
|
Datum:
|
2011-09-15 |
Dostupnost:
|
|
Ústav:
|
Kabinet teoretických studií |
Studijní obor:
|
Multimedia a design - Průmyslový design |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
23365
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet