Vliv hudebního festivalu Majáles UTB na vnímání UTB mezi studenty středních škol
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vliv hudebního festivalu Majáles UTB na vnímání UTB mezi studenty středních škol |
Autor: |
Ježek, Jiří
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vnímání hudebního festivalu Majáles UTB 2010 a jeho propojení s Univerzitou Tomáše Bati ve Zlíně, jakožto hlavním organizátorem akce. Zaměřuje se na zjištění, zda si studenti středních škol spojí uvedenou hudební akci s jejím pořadatelem, tedy univerzitou a zda má toto spojení nějaký vliv na vnímání těchto subjektů studenty středních škol. V teoretické části je rozebrána pojem ?značka?, její význam a postupy, jak ji budovat a následně zkoumat. Rozebrána je také problematika marketingu kulturních akcí a teorie marketingového výzkumu. V praktické části jsou rozebrány propagační aktivity hudebního festivalu. Výsledkem práce je analýza provedeného výzkumu mezi studenty středních škol. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17586
|
Datum:
|
2011-05-13 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
18750
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet