Vliv hudebního festivalu Majáles UTB na vnímání UTB mezi studenty středních škol

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv hudebního festivalu Majáles UTB na vnímání UTB mezi studenty středních škol

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv hudebního festivalu Majáles UTB na vnímání UTB mezi studenty středních škol
Autor: Ježek, Jiří
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vnímání hudebního festivalu Majáles UTB 2010 a jeho propojení s Univerzitou Tomáše Bati ve Zlíně, jakožto hlavním organizátorem akce. Zaměřuje se na zjištění, zda si studenti středních škol spojí uvedenou hudební akci s jejím pořadatelem, tedy univerzitou a zda má toto spojení nějaký vliv na vnímání těchto subjektů studenty středních škol. V teoretické části je rozebrána pojem ?značka?, její význam a postupy, jak ji budovat a následně zkoumat. Rozebrána je také problematika marketingu kulturních akcí a teorie marketingového výzkumu. V praktické části jsou rozebrány propagační aktivity hudebního festivalu. Výsledkem práce je analýza provedeného výzkumu mezi studenty středních škol.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17586
Datum: 2011-05-13
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 18750


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
ježek_2011_bp.pdf 2.198Mb PDF Zobrazit/otevřít
ježek_2011_vp.doc 118.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
ježek_2011_op.doc 137.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet