Marketingová strategie cestovního ruchu mikroregionu Mohelnicko
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová strategie cestovního ruchu mikroregionu Mohelnicko |
Autor: |
Švecová, Markéta
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií cestovního ruchu mikroregionu Mohelnicko. Teoretická část popisuje pojmy jako je cestovní ruch, destinační marketing, strategický marketing a marketingová komunikace. Analytická část představuje mikroregion Mohelnicko a jeho předpoklady cestovního ruchu. Analyzuje potřebné informace o mikroregionu. Vyhodnocení těchto analýz je podkladem pro projekt, který má za úkol podpořit rozvoj cestovního ruchu v mikroregionu a zviditelnit jej. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17659
|
Datum:
|
2011-04-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
18425
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet