Emoce strachu v současné reklamě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Emoce strachu v současné reklamě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Emoce strachu v současné reklamě
Autor: Pohlreichová, Petra
Vedoucí: Šramová, Blandína
Abstrakt: Hlavním tématem diplomové práce je definování oblasti využití emoce strachu v marke-tingových komunikacích, se zaměřením na použití apelu strachu v reklamním sdělení televizního spotu a billboardu. Diplomová práce se skládá ze dvou na sebe navazujících částí, kterými jsou teoretická východiska zkoumané problematiky a výzkum. Cílem diplomové práce je rozlišit prvky mezi reklamou sociální a komerční využívající motiv strachu a zjistit postoje respondentů k příslušným reklamním kampaním.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17681
Datum: 2011-04-21
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 18417


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
pohlreichová_2011_dp.pdf 2.371Mb PDF Zobrazit/otevřít
pohlreichová_2011_vp.doc 128.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
pohlreichová_2011_op.doc 129.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet