Analýza a návrh efektivního získávání zpětné vazby od zákazníků Maximus a.s.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza a návrh efektivního získávání zpětné vazby od zákazníků Maximus a.s. |
Author: |
Novák, Michal
|
Advisor: |
Tomancová, Lucie
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce má za cíl navrhnout efektivnější získávání zpětné vazby od zákazníků společnosti Maximus a.s. Teoretická část zpracovává průzkum literárních zdrojů v oblasti marketingového výzkumu. V praktické části se pak nachází stručný popis společnosti a analýza vnitřních a vnějších faktorů, které na firmu působí. Druhá polovina praktické části bude zaměřena na marketingové šetření mezi zákazníky společnosti Maximus a.s. Na závěr práce bude zpracována finanční zátěž navrhovaného řešení a možná rizika. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17690
|
Date:
|
2011-05-20 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
E
22301
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account