Analýza a návrh efektivního získávání zpětné vazby od zákazníků Maximus a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza a návrh efektivního získávání zpětné vazby od zákazníků Maximus a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza a návrh efektivního získávání zpětné vazby od zákazníků Maximus a.s.
Author: Novák, Michal
Advisor: Tomancová, Lucie
Abstract: Tato bakalářská práce má za cíl navrhnout efektivnější získávání zpětné vazby od zákazníků společnosti Maximus a.s. Teoretická část zpracovává průzkum literárních zdrojů v oblasti marketingového výzkumu. V praktické části se pak nachází stručný popis společnosti a analýza vnitřních a vnějších faktorů, které na firmu působí. Druhá polovina praktické části bude zaměřena na marketingové šetření mezi zákazníky společnosti Maximus a.s. Na závěr práce bude zpracována finanční zátěž navrhovaného řešení a možná rizika.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17690
Date: 2011-05-20
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: E 22301


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
novák_2011_bp.pdf 1.885Mb PDF View/Open
novák_2011_vp.doc 72Kb Microsoft Word View/Open
novák_2011_op.doc 73.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account