Telemarketing and online sales promotions of Allianz products
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Telemarketing and online sales promotions of Allianz products |
Autor: |
Kalusová, Radka
|
Vedoucí: |
Svobodová, Dagmar
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá telemarketingem a jeho praktickým využitím při prodeji výrobků a služeb. V této práci chci ukázat, že přímý marketing má v dnešní době důležitou úlohu při hledání nových distribučních cest a pro získání dalších možností prodeje. Názorné přiblížení principů telemarketingu v praxi jsem v práci uvedla na příkladu společnosti Allianz Direct. Uvedený způsob prodeje lze velmi efektivně uplatnit na širokou nabídku služeb i v tak specifické oblasti, jakou je pojišťovnictví. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17691
|
Datum:
|
2011-04-28 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
19533
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet