Kmunikační mix Hotelu Tennis Club zaměřený na zákazníka
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Kmunikační mix Hotelu Tennis Club zaměřený na zákazníka |
Autor: |
Vlachová, Martina
|
Vedoucí: |
Šefčík, Vladimír
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce analyzuje současný stav komunikačního mixu v Hotelu Tennis Club, který hotel potřebuje ke komunikaci se svými zákazníky. K analýze byla použita metoda dotazníkového šetření spolu se SWOT analýzou. Snahou autora, je na základě zjištěných výsledků, navrhnout doporučení a návrhy pro celkové zefektivnění a využívání jednotlivých nástrojů komunikačního mixu, zlepšení vztahů se zákazníky spolu s tvorbou databáze zákazníků v daném hotelu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17743
|
Datum:
|
2011-05-12 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav ekonomie |
Studijní obor:
|
Logistika a management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
20032
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet