Etické problémy mediální kauzy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Etické problémy mediální kauzy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Etické problémy mediální kauzy
Autor: Havelková, Eva
Vedoucí: Navrátilová, Svatava
Abstrakt: Tato bakalářská práce ve své teoretické části vymezuje teoretická východiska se zaměřením na zajištění svobody projevu v českém i mezinárodním právním systému. Dále se zabývá možným omezením svobody projevu, zvláště v mediální sféře, včetně tzv. náhubkového zákona. V praktické části pak teorii aplikuje na eticky problematické kauzy, především kuřimský případ, který byl pro české mediální prostředí zlomový. Také nastiňuje problematiku eticky sporných oblastí v mediálním prostředí, zvláště s ohledem na každodenní chod médií, dopad způsobů medializace na veřejnost a nastínění možného vývoje.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17766
Datum: 2011-05-12
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 18748


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
havelková_2011_bp.pdf 2.501Mb PDF Zobrazit/otevřít
havelková_2011_vp.doc 121.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
havelková_2011_op.doc 127.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet