Vztah sponzoringu a image značky
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vztah sponzoringu a image značky |
Autor: |
Čmielová, Martina
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá otázkou sponzorských aktivit společnosti Red Bull v oblasti adrenalinových sportů a jejich odrazem na image značky. Jak zákazníci vnímají značku, jestli si jsou vědomi realizovaných sponzorských aktivit a spojují pojmy Red Bull a adrenalin, je zjištěno pomocí krátké výzkumné sondy mezi fanoušky značky Red Bull na Facebooku. V teoretické části jsou rozebrány pojmy jako image, značka, sponzoring, marketingový výzkum a především vztah sponzoringu a image tak, jak se k němu staví odborná veřejnost. V praktické části jsou analyzovány sponzorské aktivity společnosti Red Bull, vyhodnocen průzkum a navrženo řešení pro rozšíření oblasti působení v otázkách sponzoringu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17768
|
Datum:
|
2011-05-13 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
18739
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet