Vztah sponzoringu a image značky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vztah sponzoringu a image značky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vztah sponzoringu a image značky
Autor: Čmielová, Martina
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá otázkou sponzorských aktivit společnosti Red Bull v oblasti adrenalinových sportů a jejich odrazem na image značky. Jak zákazníci vnímají značku, jestli si jsou vědomi realizovaných sponzorských aktivit a spojují pojmy Red Bull a adrenalin, je zjištěno pomocí krátké výzkumné sondy mezi fanoušky značky Red Bull na Facebooku. V teoretické části jsou rozebrány pojmy jako image, značka, sponzoring, marketingový výzkum a především vztah sponzoringu a image tak, jak se k němu staví odborná veřejnost. V praktické části jsou analyzovány sponzorské aktivity společnosti Red Bull, vyhodnocen průzkum a navrženo řešení pro rozšíření oblasti působení v otázkách sponzoringu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17768
Datum: 2011-05-13
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 18739


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
čmielová_2011_bp.pdf 2.764Mb PDF Zobrazit/otevřít
čmielová_2011_vp.doc 122.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
čmielová_2011_op.zip 73.70Kb Neznámý Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet