Hlavní argumenty při prodeji reklamního času v Radiu Čas
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Hlavní argumenty při prodeji reklamního času v Radiu Čas |
Autor: |
Carda, Ondřej
|
Vedoucí: |
Navrátilová, Svatava
|
Abstrakt:
|
Tato práce se zabývá tématikou rozhlasového vysílání v České republice, a to se zaměřením na soukromé rozhlasové stanice a prodej reklamního času, který je pro ně hlavním zdrojem příjmů. V této souvislosti práce popisuje i metodiky osobního prodeje, funkci rozhlasu jako média pro reklamu, principy a změny v měření poslechovosti. V praktické části textu naleznete analýzu současného rozhlasového trhu v ČR, pohled na prodej reklamy v konkrétní soukromé stanici Radiu Čas ve Zlíně, a analýzu vlivu poslechovosti na prodej reklamního času v rádiu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1777
|
Datum:
|
2006-05-15 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2011
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
2662
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet