Hlavní argumenty při prodeji reklamního času v Radiu Čas

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Hlavní argumenty při prodeji reklamního času v Radiu Čas

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Hlavní argumenty při prodeji reklamního času v Radiu Čas
Autor: Carda, Ondřej
Vedoucí: Navrátilová, Svatava
Abstrakt: Tato práce se zabývá tématikou rozhlasového vysílání v České republice, a to se zaměřením na soukromé rozhlasové stanice a prodej reklamního času, který je pro ně hlavním zdrojem příjmů. V této souvislosti práce popisuje i metodiky osobního prodeje, funkci rozhlasu jako média pro reklamu, principy a změny v měření poslechovosti. V praktické části textu naleznete analýzu současného rozhlasového trhu v ČR, pohled na prodej reklamy v konkrétní soukromé stanici Radiu Čas ve Zlíně, a analýzu vlivu poslechovosti na prodej reklamního času v rádiu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1777
Datum: 2006-05-15
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2011
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 2662


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
carda_2006_bp.pdfZablokované 4.275Mb PDF
carda_2006_vp.doc 57Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
carda_2006_op.doc 53.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet