Analýza marketingové komunikace ve firmě FORTEX - AGS, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingové komunikace ve firmě FORTEX - AGS, a.s. |
Autor: |
Žižlavský, Jakub
|
Vedoucí: |
Drábková, Martina
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace ve firmě FORTEX - AGS, a.s. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z marketingu a marketingové komunikace pomocí průzkumu literárních pramenů. V praktické části je analyzován současný stav využití marketingové komunikace ve firmě FORTEX - AGS, a.s. Na základě výsledků analýz jsou pak navržena doporučení pro zlepšení marketingové komunikace firmy FORTEX - AGS, a.s. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17785
|
Datum:
|
2011-05-20 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
22366
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet