Analýza marketingové komunikace ve firmě FORTEX - AGS, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové komunikace ve firmě FORTEX - AGS, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové komunikace ve firmě FORTEX - AGS, a.s.
Autor: Žižlavský, Jakub
Vedoucí: Drábková, Martina
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace ve firmě FORTEX - AGS, a.s. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z marketingu a marketingové komunikace pomocí průzkumu literárních pramenů. V praktické části je analyzován současný stav využití marketingové komunikace ve firmě FORTEX - AGS, a.s. Na základě výsledků analýz jsou pak navržena doporučení pro zlepšení marketingové komunikace firmy FORTEX - AGS, a.s.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17785
Datum: 2011-05-20
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 22366


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
žižlavský_2011_bp.pdf 3.005Mb PDF Zobrazit/otevřít
žižlavský_2011_vp.doc 69.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
žižlavský_2011_op.doc 72Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet