Marketingová podpora nového produktu v oblasti strojírenské výroby
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová podpora nového produktu v oblasti strojírenské výroby |
Autor: |
Vráželová, Jana
|
Vedoucí: |
Trnka, Vlastislav
|
Abstrakt:
|
Význam této bakalářské práce spočívá v řešení marketingové podpory nového produktu v oblasti strojírenské výroby. V teoretické části se zabývám zejména průmyslovým trhem, produktem, reklamou, cenou, odbytovými cestami a SWOT analýzou. V praktické části představuji společnost XY, uvádím SWOT analýzu firmy, rozebírám zajišťování kvality produktu a systém QFD. Pokračuji analýzou reklamy podniku, bodem zlomu, následně se zmiňuji o distribuci a tuto část uzavírám validací vývoje. V závěru práce navrhuji vhodná doporučení vedoucí ke zlepšení efektivnosti marketingové podpory nového produktu a zhodnocuji prospěch práce jako celku. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17839
|
Datum:
|
2011-04-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
21268
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet