Marketingová podpora nového produktu v oblasti strojírenské výroby

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová podpora nového produktu v oblasti strojírenské výroby

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová podpora nového produktu v oblasti strojírenské výroby
Autor: Vráželová, Jana
Vedoucí: Trnka, Vlastislav
Abstrakt: Význam této bakalářské práce spočívá v řešení marketingové podpory nového produktu v oblasti strojírenské výroby. V teoretické části se zabývám zejména průmyslovým trhem, produktem, reklamou, cenou, odbytovými cestami a SWOT analýzou. V praktické části představuji společnost XY, uvádím SWOT analýzu firmy, rozebírám zajišťování kvality produktu a systém QFD. Pokračuji analýzou reklamy podniku, bodem zlomu, následně se zmiňuji o distribuci a tuto část uzavírám validací vývoje. V závěru práce navrhuji vhodná doporučení vedoucí ke zlepšení efektivnosti marketingové podpory nového produktu a zhodnocuji prospěch práce jako celku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17839
Datum: 2011-04-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 21268


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vráželová_2011_bp.pdf 3.200Mb PDF Zobrazit/otevřít
vráželová_2011_vp.pdf 646.8Kb PDF Zobrazit/otevřít
vráželová_2011_op.pdf 994.9Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet