Návrh internetové marketingové komunikace pro firmu WIKY, spol. s r. o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh internetové marketingové komunikace pro firmu WIKY, spol. s r. o. |
Autor: |
Kaluža, Aleš
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace na Internetu a praktickou aplikací těchto poznatků na konkrétním tržním subjektu. V práci jsou zpracovány nejdůležitější poznatky z oblasti internetové marketingové komunikace. Dále je zde popsán a zhodnocen současný stav internetové marketingové komunikace ve firmě Wiky spol. s r. o. Součástí práce je i vypracovaný projekt její nové podoby. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17882
|
Datum:
|
2011-05-02 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
21071
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet