Vztah sponzoringu a image značky
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vztah sponzoringu a image značky |
Autor: |
Otradovcová, Ivana
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se v teoretické části zabývá rozborem pojmů sponzoring, druhy sponzoringu, sportovní sponzoring, specifikuje komunikační cíle sponzorských aktivit, vysvětluje pojmy image, vztah image a firemní identity. Dále objasňuje význam značky a charakter značky jako symbolu v corporate designu. V praktické části je představena stavební skupina PSG, její postavení na trhu, popsány komunikační aktivity a provedena analýza sponzorských aktivit tohoto uskupení. Na tuto analýzu navazuje marketingový průzkum týkající se vlivu sponzoringu na vnímání značky PSG u předem definované skupiny respondentů. Prostřednictvím uskutečněného průzkumu budou potvrzeny nebo vyvráceny stanovené hypotézy a následně navržena doporučení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17902
|
Datum:
|
2011-05-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
18711
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet