Analýza e-marketingové komunikace internetového projektu TV Link
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza e-marketingové komunikace internetového projektu TV Link |
Autor: |
Jarošová, Barbora
|
Vedoucí: |
Kramoliš, Jan
|
Abstrakt:
|
Cílem bakalářské práce je navrhnout efektivní e-marketingovou komunikaci internetového projektu TV Link. Práce je rozčleněna na teoretickou a analytickou část. Teoretická část bakalářské práce se zabývá úvodem do problematiky Internetu, jakožto moderního marketingového nástroje, jeho vztahem s marketingem a v neposlední řadě také e-marketingovou komunikací a komunikačním mixem prostřednictvím Internetu. Analytická část je věnována využití e-marketingové komunikace v projektu TV Link. Na základě analýzy jsou doporučeny návrhy na zkvalitnění a zefektivnění e-marketingu a objasněny přínosy navrhovaných změn. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17962
|
Datum:
|
2011-05-20 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav ekonomie |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
22546
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet