Pohádkové motivy v reklamě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Pohádkové motivy v reklamě |
Autor: |
Přečková, Lenka
|
Vedoucí: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je věnována problematice užívání pohádkových motivů v reklamě cílené na malé děti. Pracuje především s pojmy pohádka a reklama, které vymezuje z pohledu jejich vnímání dětmi ve věku od 3 do 8 let. V praktické části na konkrétních příkladech reklam z celého světa dokumentuje možnosti užití pohádkových prvků v jednotlivých formách marketingových komunikací. Stěžejní částí celé práce je experiment provedený mezi dětmi ve věku od 3 do 8 let, jehož cílem bylo zjistit, zda užití pohádkových motivů v reklamě může pozitivním způsobem ovlivnit spotřebitelské chování těchto dětí. V závěru jsou vysloveny argumenty pro i proti užití pohádkových motivů v reklamě a popsány předpoklady jejich účelné aplikace do reklamních sdělení adresovaných právě dětem. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17972
|
Datum:
|
2011-05-13 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
18715
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet