Pohádkové motivy v reklamě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Pohádkové motivy v reklamě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Pohádkové motivy v reklamě
Autor: Přečková, Lenka
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Bakalářská práce je věnována problematice užívání pohádkových motivů v reklamě cílené na malé děti. Pracuje především s pojmy pohádka a reklama, které vymezuje z pohledu jejich vnímání dětmi ve věku od 3 do 8 let. V praktické části na konkrétních příkladech reklam z celého světa dokumentuje možnosti užití pohádkových prvků v jednotlivých formách marketingových komunikací. Stěžejní částí celé práce je experiment provedený mezi dětmi ve věku od 3 do 8 let, jehož cílem bylo zjistit, zda užití pohádkových motivů v reklamě může pozitivním způsobem ovlivnit spotřebitelské chování těchto dětí. V závěru jsou vysloveny argumenty pro i proti užití pohádkových motivů v reklamě a popsány předpoklady jejich účelné aplikace do reklamních sdělení adresovaných právě dětem.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17972
Datum: 2011-05-13
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 18715


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
přečková_2011_bp.pdf 17.29Mb PDF Zobrazit/otevřít
přečková_2011_vp.doc 118Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
přečková_2011_op.doc 124.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet