Senioři jako cílová skupina pro komerční reklamu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Senioři jako cílová skupina pro komerční reklamu |
Autor: |
Minárechová, Monika
|
Vedoucí: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá oslovením a vnímáním cílové skupiny seniorů komerční re-klamou. Věnuje se členění jednotlivých forem reklamy, segmentaci trhu, periodizaci věko-vých skupin seniorů a mapuje faktory ovlivňující chování spotřebitelů. Hlavním cílem této práce je zamyšlení se nad úspěšností předváděcích reklamních akcí, které se v dnešní době těší velké účasti spotřebitelů generace 50+. V teoreticko-metodologické části práce jsou formulovány hypotézy a zvolena metodika marketingového výzkumu. Praktická část baka-lářské práce zkoumá nejefektivnější formu komerční reklamy ? předváděcí akce, ovlivňující nákupní chování cílové skupiny na základě psychologických a sociálních faktorů. V závěrečné části práce jsou zhodnoceny výsledky analýzy a na základě verifikace hypotéz, je navrhnuto zlepšení stávající situace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18090
|
Datum:
|
2011-05-13 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
18705
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet