Image Českých drah

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Image Českých drah

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Image Českých drah
Autor: Vondrová, Zuzana
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Diplomová práce na téma image Českých drah se zabývá analýzou image této společnosti. Představuje teoretický základ pro zkoumání této proměnné a následně výsledky primárního výzkumu názorů veřejnosti na společnost České dráhy a její služby. Součástí práce je pak i analýza firemní identity společnosti, jakožto prostředku budování mínění o firmě, jejích jednotlivých prvků, tedy corporate designu, corporate communications, corporate culture a produktu. Obě provedené analýzy jsou pak východiskem pro projekt zlepšení image a bu-dování značky Českých drah, který obsahuje plán komunikační kampaně.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18342
Datum: 2011-04-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 18430


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vondrová_2011_dp.pdf 2.778Mb PDF Zobrazit/otevřít
vondrová_2011_vp.zip 67.63Kb Neznámý Zobrazit/otevřít
vondrová_2011_op.doc 84Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet