Analýza zákazníků vybraných cestovních kanceláří prostřednictvím cestovní agentury Petra Reisen

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza zákazníků vybraných cestovních kanceláří prostřednictvím cestovní agentury Petra Reisen

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza zákazníků vybraných cestovních kanceláří prostřednictvím cestovní agentury Petra Reisen
Autor: Hořák, Ladislav
Vedoucí: Mrlinová, Monika
Abstrakt: Tato práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje základní poznatky z oblasti cestovního ruchu. Je zde charakterizována jeho historie, druhy, formy, popis trhu cestovního ruchu a cestovní ruch v rámci Evropské unie. Práce vystihuje význam cestovních kanceláří a jejich uplatnění a porovnání s cestovními agenturami, informace o marketingovém šetření a popis SWOT analýzy. V praktické části je zpracována stručná charakteristika cestovní agentury Petra Reisen. Dále jsou zde uvedeny nejdůležitější poznatky o vybraných cestovních kancelářích, jejichž klienti jsou analyzováni. Jedná se o CK Exim tours, CK Blue Style a CK Best Reisen. Základním výstupem této části je primární marketingový výzkum uskutečněn prostřednictvím dotazníkového šetření. Získané informace jsou vyhodnoceny a zpracovány do jednoduché SWOT analýzy a poté jsou předloženy závěry a doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18364
Datum: 2011-08-19
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 21331


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hořák_2011_bp.pdf 2.617Mb PDF Zobrazit/otevřít
hořák_2011_vp.pdf 854.0Kb PDF Zobrazit/otevřít
hořák_2011_op.pdf 792.8Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet