Analýza zákazníků vybraných cestovních kanceláří prostřednictvím cestovní agentury Petra Reisen
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza zákazníků vybraných cestovních kanceláří prostřednictvím cestovní agentury Petra Reisen |
Autor: |
Hořák, Ladislav
|
Vedoucí: |
Mrlinová, Monika
|
Abstrakt:
|
Tato práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje základní poznatky z oblasti cestovního ruchu. Je zde charakterizována jeho historie, druhy, formy, popis trhu cestovního ruchu a cestovní ruch v rámci Evropské unie. Práce vystihuje význam cestovních kanceláří a jejich uplatnění a porovnání s cestovními agenturami, informace o marketingovém šetření a popis SWOT analýzy. V praktické části je zpracována stručná charakteristika cestovní agentury Petra Reisen. Dále jsou zde uvedeny nejdůležitější poznatky o vybraných cestovních kancelářích, jejichž klienti jsou analyzováni. Jedná se o CK Exim tours, CK Blue Style a CK Best Reisen. Základním výstupem této části je primární marketingový výzkum uskutečněn prostřednictvím dotazníkového šetření. Získané informace jsou vyhodnoceny a zpracovány do jednoduché SWOT analýzy a poté jsou předloženy závěry a doporučení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18364
|
Datum:
|
2011-08-19 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
21331
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet