Marketingová strategie rozvoje Hotelu Vyhlídka
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová strategie rozvoje Hotelu Vyhlídka |
Autor: |
Jechová, Hana
|
Vedoucí: |
Taraba, Pavel
|
Abstrakt:
|
Cílem bakalářské práce je návrh marketingové strategie vedoucí k rozvoji Hotelu Vyhlídka. V teoretické části je studiem literárních pramenů definován marketing služeb, marketingo-vé strategie poskytování služeb s důrazem na marketing hotelových služeb. Praktická část se skládá z analýzy Hotelu Vyhlídka a analýzy jeho prostředí. Na základě provedených analýz jsou doporučeny prvky ke zlepšení marketingové strategie Hotelu Vyhlídka. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18368
|
Datum:
|
2011-05-13 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Logistika a management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
19918
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet