Komunikační plán pro reklamní ateliér 4. PROSTOR, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační plán pro reklamní ateliér 4. PROSTOR, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační plán pro reklamní ateliér 4. PROSTOR, s.r.o.
Autor: Matúšová, Petra
Vedoucí: Novotný, František
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je získat nové klienty pro reklamní ateliér 4. PROSTOR, s.r.o. na základě zpracování návrhu komunikačního plánu. Celá práce je rozdělena do dvou hlavních částí ? teoretické a praktické. Teoretická část pojednává především o marketingové komunikaci a tvorbě komunikačního plánu. V části praktické je zpracována analýza SWOT, dále tato část obsahuje vyhodnocení současného stavu komunikačních aktivit a navržený komunikační plán se všemi náležitostmi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18402
Datum: 2011-04-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 21249


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
matúšová_2011_bp.pdf 1.604Mb PDF Zobrazit/otevřít
matúšová_2011_vp.pdf 911.9Kb PDF Zobrazit/otevřít
matúšová_2011_op.pdf 827.9Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet