Komunikační plán pro reklamní ateliér 4. PROSTOR, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační plán pro reklamní ateliér 4. PROSTOR, s.r.o. |
Autor: |
Matúšová, Petra
|
Vedoucí: |
Novotný, František
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je získat nové klienty pro reklamní ateliér 4. PROSTOR, s.r.o. na základě zpracování návrhu komunikačního plánu. Celá práce je rozdělena do dvou hlavních částí ? teoretické a praktické. Teoretická část pojednává především o marketingové komunikaci a tvorbě komunikačního plánu. V části praktické je zpracována analýza SWOT, dále tato část obsahuje vyhodnocení současného stavu komunikačních aktivit a navržený komunikační plán se všemi náležitostmi. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18402
|
Datum:
|
2011-04-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
21249
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet