Projekt marketingového plánu firmy SENSIT - HOLDING, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingového plánu firmy SENSIT - HOLDING, s.r.o. |
Autor: |
Janíčková, Iva
|
Vedoucí: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá projektem marketingového plánu firmy SENSIT - HOLDING, s.r.o. V první části jsou shromážděny a zpracovány teoretické po-znatky o marketingu, marketingovém plánování a především o marketingovém plánu. Dru-há část je rozdělena na situační analýzu a projekt. Situační analýza je zaměřena na zjištění a zhodnocení všech oblastí a skutečností, které mohou ovlivnit sestavení a úspěšnou reali-zaci plánu. V projektové části jsou stanoveny marketingové cíle, marketingová strategie a akční programy. V závěru je projekt podroben nákladové a rizikové analýze. Smyslem práce bylo sestavit projekt marketingového plánu, který by přispěl ke zlepšení úrovně mar-ketingových činností prováděných firmou SENSIT - HOLDING, s.r.o. v druhé polovině roku 2006 a první polovině roku 2007. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1840
|
Datum:
|
2006-05-09 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2013
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
3630
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet