Znaky filmového umění a jejich využití při tvorbě televizní reklamy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Znaky filmového umění a jejich využití při tvorbě televizní reklamy |
Autor: |
Zvonková, Kateřina
|
Vedoucí: |
Banyar, Milan
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce popisuje vztah televizní reklamy a filmového umění. Základní myš-lenkou práce je, že televizní reklama čerpá inspiraci ve filmovém umění. Teoretická část charakterizuje televizi a televizní reklamu, definuje a popisuje žánry a znaky filmu. Tyto žánry a znaky jsou v praktické části prostřednictvím analýzy aplikovány na tvorbu televizní reklamy. Praktická část obsahuje také výzkum mezi respondenty, který je zaměřen na psychologický účinek reklamních spotů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18453
|
Datum:
|
2011-05-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
18787
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet