Znaky filmového umění a jejich využití při tvorbě televizní reklamy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Znaky filmového umění a jejich využití při tvorbě televizní reklamy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Znaky filmového umění a jejich využití při tvorbě televizní reklamy
Autor: Zvonková, Kateřina
Vedoucí: Banyar, Milan
Abstrakt: Tato bakalářská práce popisuje vztah televizní reklamy a filmového umění. Základní myš-lenkou práce je, že televizní reklama čerpá inspiraci ve filmovém umění. Teoretická část charakterizuje televizi a televizní reklamu, definuje a popisuje žánry a znaky filmu. Tyto žánry a znaky jsou v praktické části prostřednictvím analýzy aplikovány na tvorbu televizní reklamy. Praktická část obsahuje také výzkum mezi respondenty, který je zaměřen na psychologický účinek reklamních spotů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18453
Datum: 2011-05-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 18787


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
zvonková_2011_bp.pdf 989.1Kb PDF Zobrazit/otevřít
zvonková_2011_vp.doc 130Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
zvonková_2011_op.doc 127.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet