Analýza marketingových aktivít podniku ELLUX Glück s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingových aktivít podniku ELLUX Glück s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingových aktivít podniku ELLUX Glück s.r.o.
Autor: Barbierik, Róbert
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Hlavnou úlohou bakalárskej práce je oboznámiť sa s marketingovými aktivitami spoločnosti ELLUX Glück s.r.o. , zanalyzovať ich a vyhodnotiť vedenie firmy v oblasti marketingu, prípadne pri zistení nedostatkov navrhnúť riešenie, ktoré by firme zabezpečili efektívnu marketingovú stratégiu. Teoretická časť sa zaoberá popísaním marketingu so snahou zamerania na výrobný podnik. Na konci teoretickej časti sú popísané marketingové analýzy, pomocou ktorých zistíme klady a zápory v oblasti marketingu spoločnosti. V praktickej časti je stručná charakteristika firmy, ale hlavnou časťou je aktuálna hospodárska situácia firmy s dôrazom na analýzu SWOT. Po konečnom zanalyzovaní prídu na rad odporúčania, ktoré by mali firme pomôcť s propagáciou ich výrobkov a samozrejme zvýšiť zisk.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18481
Datum: 2011-05-20
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 22204


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
barbierik_2011_bp.pdfZablokované 10.46Mb PDF
barbierik_2011_vp.pdf 405.2Kb PDF Zobrazit/otevřít
barbierik_2011_op.doc 73Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet