Projekt marketingové strategie společnosti GEOVAP, spol. s r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové strategie společnosti GEOVAP, spol. s r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové strategie společnosti GEOVAP, spol. s r.o.
Autor: Sekaninová, Michaela
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií geodetické společnosti GEOVAP, spol. s r.o. Jejím cílem je na základě provedených analýz současné situace a úrovně marketingového řízení navrhnout inovovanou marketingovou strategii podniku v rámci jeho laserového projektu Quantum 3D Mapping. Teoretická část se soustředí na objasnění strategického marketingového řízení a plánování, marketingové strategie, specifik marketingu služeb a marketingu na B2B trzích. Praktická část se nejprve věnuje společnosti jako celku a následně se soustředí na analýzu laserového projektu Quantum 3D Mapping. Projektová část se snaží na základě provedených analýz navrhnout inovovanou marketingovou strategii, která by laserovému projektu získala více zákazníků a zároveň pomocí navrhovaných marketingových aktivit stimulovala poptávku po produktu laserového skenování.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18691
Datum: 2012-03-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 24011


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
sekaninová_2012_dp.pdf 19.19Mb PDF Zobrazit/otevřít
sekaninová_2012_vp.doc 69.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
sekaninová_2012_op.doc 70.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet