Projekt marketingové strategie společnosti GEOVAP, spol. s r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové strategie společnosti GEOVAP, spol. s r.o. |
Autor: |
Sekaninová, Michaela
|
Vedoucí: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií geodetické společnosti GEOVAP, spol. s r.o. Jejím cílem je na základě provedených analýz současné situace a úrovně marketingového řízení navrhnout inovovanou marketingovou strategii podniku v rámci jeho laserového projektu Quantum 3D Mapping. Teoretická část se soustředí na objasnění strategického marketingového řízení a plánování, marketingové strategie, specifik marketingu služeb a marketingu na B2B trzích. Praktická část se nejprve věnuje společnosti jako celku a následně se soustředí na analýzu laserového projektu Quantum 3D Mapping. Projektová část se snaží na základě provedených analýz navrhnout inovovanou marketingovou strategii, která by laserovému projektu získala více zákazníků a zároveň pomocí navrhovaných marketingových aktivit stimulovala poptávku po produktu laserového skenování. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18691
|
Datum:
|
2012-03-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
24011
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet